Peter De Voecht (1982) doceert aan de SchrijversAcademie in Antwerpen en de Academie van Mortsel. Hij publiceerde proza en poëzie in verschillende literaire tijdschriften, waaronder Deus Ex Machina, Het Liegend Konijn, Extaze, Kluger Hans, Samplekanonen Gierik & NVT. In 2015 verscheen zijn debuutroman Slachtvlinders (uitgeverij In de Knipscheer). Bij De Eenhoorn verschenen twee geïllustreerde boeken voor volwassenen: Dwarrelstad (2017), met illustraties van Erika Cotteleer, en De vrouw van de schilder (2019), met illustraties van Trui Chielens. Hij schrijft en speelt ook theater.

Runa Svetlikova (De moudt) fileert de werkelijkheid met fijne klauwtjes en een sardonisch lachje. Haar debuut Deze zachte witte kamer (Marmer, 2014) won de Herman De Coninckdebuutprijs, de Jo Peters Poëzieprijs en de Europese Bridges of Struga debuutprijs. In 2018 verscheen Drieëntwintig tips om de hond en je demonen aan de lijn te houden, een gedoemde poging tot literair verantwoorde braakpoëzie. www.svetlikova.be

Anneleen Van Offel Ooit vroeg Anneleen Van Offel aan een aantal vrienden wat die dachten dat ze de hele dag deed. De meesten antwoordden: al je spullen zoeken. Dat is grotendeels waar. Daarnaast schrijft ze. Momenteel werkt ze vooral aan haar debuutroman (verschijnt bij Uitgeverij Lebowski), maar ze schrijft ook verhalen (de Revisor, Kluger Hans, De Optimist) en poëzie (Hard//hoofd). Ze is redacteur van literair tijdschrift Deus ex Machina en organiseert De Sprekende Ezels in Gent. Tijdens haar opleiding Woordkunst aan het Conservatorium van Antwerpen leerde ze de werkelijkheid lezen als een verhaal. Sindsdien weet ze dat er weinig verloren is, zolang er gezocht wordt. www.anneleenvanoffel.be